Pirkau bilietus į renginį, tačiau renginys buvo atšauktas. Pinigų man negrąžino. Galvoju kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, bet nežinau, ar verta, nes kyla klausimas, ar tarnybos sprendimas bus privalomas renginio organizatoriui?
Anksčiau vartojimo ginčus nagrinėjančios institucijos sprendimai buvo tik rekomendacinio pobūdžio, tačiau nuo 2016 m. sausio 1 d. įsigaliojo nauja LR vartotojų teisių apsaugos įstatymo redakcija (toliau tekste – VTAĮ), kuri numato, kad vartojimo ginčus nagrinėjančios institucijos sprendimas įsigalioja ir yra privalomas vykdyti, jeigu nė viena ginčo šalis per 30 dienų nuo vartojimo ginčus nagrinėjančios institucijos sprendimo dėl ginčo esmės priėmimo nepareiškia ieškinio bendrosios kompetencijos teisme Civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka, prašydama nagrinėti ginčą iš esmės. Taigi, nė vienai iš šalių nesikreipus į teismą, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos spendimas įsigalioja ir yra laikomas vykdomuoju dokumentu bei vykdomas priverstinai Civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka. Pažymime, kad VTAĮ 28 straipsnio 3 dalis numato, jog kiti įstatymai gali nustatyti kitokias vartojimo ginčus nagrinėjančios institucijos sprendimo įsigaliojimo ir vykdymo taisykles, negu nustatyta šiame straipsnyje.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/11/08/112/vartojimo-gincus-nagrinejancios-institucijos-sprendimai-yra-privalomi/#ixzz4Ryd13SNn